Alla inlägg den 21 april 2009

Av Monica - 21 april 2009 06:30

Äntligen börjar det bli bättre med både Vendela och mig! Bara det att nu mår Kenneth dåligt :( Jaja, det är väl så här vi kommer ha det i höst när Vendela börjar på förskola....


Igår var jag tillbaka på jobbet och hann även med en springtur på kvällen. Det var tungt men det kändes faktiskt helt ok! :)


Med lilla Axa körde jag lite burlek och bakdelskontroll hemma i hallen. Hon är så KUL att träna!! Fattar hur fort somhelst och får hon smälta nya saker ett dygn eller två så går det som på räls. Buren går hon direkt in i nu när jag tar fram den och igår fattade hon att om hon stannar därinne får hon godis :D Hon är ett otroligt matvrak och det är jag mycket glad över. Hon har även börjat kampa rikigt bra, det är som att hon kommit på att det faktiskt är roligt att kampa med mig :D

Annars växer hon så det knakar och benen ser ut att tillhöra en kalv :) Sover bra på nätterna gör hon också vilket vi är MYCKET tacksamma för. Vendela sover också jättebra nu när hon är frisk igen så det är så lugnt och skönt hemma hos oss mellan 21-07 :D

Ovido - Quiz & Flashcards