Alla inlägg under juli 2009

Av Monica - 22 juli 2009 07:48

Nu börjar vårt hus få lite färg på sig :)

Färgen heter mörkgrå men nog tycker jag den var otroligt svart, har svårt att bestämma mig om jag gillar den eller inte... Kenneth tycker jättemycket om den så jag får väl vänja mig :)


Fasaden från sjösidan


Av Monica - 21 juli 2009 10:50

Min första hund jag skaffade mig har hunnit bli över 8 år och de gråa håren börjar titta fram. För mig kommer hon alltid betyda massor!!!

Denna bild tog Wärmés för ett par år sedan och jag tycker inte hon har ändrats ett dugg :)

Av Monica - 20 juli 2009 08:27

Jag och Vendela har varit ute på landstället på Munsö hela helgen och badat och ätit glass :-)

Nu är det måndag och ny arbetsvecka... känns ju lite tungt :(

Det är två veckor kvar tills jag får lite semester och just nu känns det som att jag inte kommer stå ut.. men det gör man ju alltid på något konstigt sätt :)



Av Monica - 16 juli 2009 11:12

Igår lekte Vendela med docka och dockvagn :) Men efter ett tag tyckte hon att det var hennes tur att åka så hon slängde ut dockan och tryckte ned sig själv i den lilla dockvagnen :-))

Vilket visade sig tillslut vara farligt då den tippade och hon slog i pannan i altanen... smällde som f-n och mycket tårar följde :( Men efter ett tag lugnade hon ner sig... med ett stooort blåmärke pannan. Mammas lilla älskling...


Idag efter jobbet ska jag och Christine hem till Wärmé och planera läger och äta pizza :))



Av Monica - 14 juli 2009 10:59

Nu är det ett tag sen senaste uppdateringen :)


Vi har hunnit med ett par härliga dagar på Gotland med underbara vänner och hundaktiviteter!! Axa kom tvåa på sina utställningar efter söta syster Azta :)) Grattis till Werkanders! Grattis även till alla andra Grindsjöares resultat :) Finns att läsa på hemsidan.

Nu närmast är det lite sommarlov för hundarna innan det är dags för Axa och utställning i Södertälje i början av augusti. Jag ställer främst ut för att miljöträningens skull och hon sköter sig faktiskt strålande trots stojigt runtomkring!!


Denna vecka är Kenneth ute med båten och jag jobbar :( Mamma och pappa är så snälla som ställer upp och tar hand om Vendela och Nigma!!! Mina kära svärföräldrar passar yrvädret Axa och än så länge verkar hon sköta sig bra :D



Ovido - Quiz & Flashcards