Alla inlägg den 15 april 2009

Av Monica - 15 april 2009 17:21

I julklapp gav Vendela sin pappa en kudde där det är en bild på dom två.

Idag när vi satt i soffan frågade jag henne : Var är pappa?

och då gjorde hon såhär:

Sött va?!


Av Monica - 15 april 2009 11:08

Vendela är sjuk :(  Natten till tisdag var fullständigt vederdärdig och hon skrek hela natten. Vi sov inte många minuter... Det värsta är att hon har ju ont men man vet inte vart så vi försöker trösta så gott det går.

Igår hade hon hög feber hela dagen så hon låg mest i sängen och sov. Hon vill absolut att man ska ligga brevid så jag fick tillbringa dagen med att läsa.


På kvällen var jag på en föreläsning med Fanny Gott om Avancerad klickerträning.Jätteroligt, och nu är jag peppad till tusen att börja köra vissa övningar hon pratade om!


Idag mår Vendela lite bättre men fortfarande har hon feber och är otroligt grinig.. Så vi blir hemma hela dagen idag också.


Jag mår inte helt bra än jag heller så vi kompletterar varandra riktigt bra just nu. Den enda som verkar frisk i vår familj är lilla glada Braxen :) Hon är så go och även fast hon inte fått göra något speciellt på snart tre dagar nu så är håller hon sig lugn :)


Ovido - Quiz & Flashcards