Alla inlägg under februari 2009

Av Monica - 13 februari 2009 09:14

I onsdags var det äntligen dags att åka och hälsa på valparna!! Så otroligt söta och härligt framåt små liv :)) Längtar så mycket tills vi får hämta hem vår nya lilla tjej.. Jag trodde Vendela skulle bli överlycklig av alla små valpar men hon brydde sig inte så mycket.. Hon tyckte de stora hundarna var roligare :/


På kvälen fick jag som ett brev på posten ett migränanfall. Har ju fått tillbaka min migrän efter 15 år när jag födde barn förra året. Så det blev en tidig kväll och en lång sovmorgon på torsdagen. Tur att K är hemma så han kunde ta Vendela.


På eftermiddagen kände jag iaf att jag ville ha lite luft så vi packade in oss i vår lilla bil och åkte ut till Ljusterö. När vi letade tomt för cirka 2 år sedan var vi och tittade på några objekt ute på Ljusterö och nu tänkte vi se vad som hänt med dessa.

På två stycken hade det faktiskt kommit upp nya hus! Ganska fina hus tyckte vi men kanske inte sådan som vi hade valt om vi köpt någon av tomterna. Men det är kul att se vad som hänt, om det hade velat sig annorlunda hade vi kanske bott där!


Igår fylld Vendelas morfar år, Grattis!!! På lördag åker vi och firar honom med en liten present :) 


Idag ska jag och Vendela åka och hälsa på mitt jobb. Det är ju snart dags för mig att börja jobba så jag tänkte åka dit och pejla läget lite :)


//Monica



Av Monica - 9 februari 2009 23:20

Idag var det äntligen dags för elektrikern att sätta igång ute i huset!! Då vi har ett ganska avancerat ljusschema kommer det ta minst 3 veckor för dom att bli klara.. Men det kommer det nog vara värt!


Vendela fick vara hos farmor och farfar hela dagen och underhålla dom bäst hon kunde :)


Skapa flashcards