Direktlänk till inlägg 18 mars 2011

Fredag

Av Monica - 18 mars 2011 20:29

Lilla E hade en kort session av magsjuka så det gick över fort!

Men hon lyckades såklart smitta Vendela men även hon fick en lindrig variant, så skönt!



Helt galen...?!



  

Mår bra nu!


  

Finaste systrarna äter vindruvor till frukost.  


Jag har fått en ny mobil då min gamla sa upp sig med omedelbar verkan!

Imorgon är det tjejkväll hemma hos Malin i Waxholm, riktigt trevligt   

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 5 april 2011 12:08

och skaffar en gemensam blogg. Jag behåller den här också eftersom jag inte vet om familjebloggning är något som passar oss :) Men vi måste ju prova!!   VÄLKOMNA!! http://juneheim.blogspot.com/     ...

Av Monica - 4 april 2011 12:30

Tog med båda barnen till Minisats idag och det gick riktigt bra! Vendela tyckte det var himla roligt att klättra och åka rutchkana. Evelina var ledsen när jag kom tillbaka men dom sa att det hade hon blivit precis innan. På onsdag ska jag dit igen ...

Av Monica - 29 mars 2011 10:48

Det har blivit en liten bloggpaus... Vi håller på med ett nytt kapitel så fram tills allt är klart kan det bli lite sporadisk bloggning.. Men, här kommer en bildkavalkad:   Vendela blev målad som nyckelpiga på dagis. Hon var så stolt :)    ...

Av Monica - 23 mars 2011 17:26


Vi var borta i knappt ett dygn men på den tiden har det smält bort massor med snö!! Nu är halva altanen framme och jag längtar så tills barnen kan springa ut och in på den precis som dom känner för.   Det är inte långt kvar till vår, sommar och...

Av Monica - 23 mars 2011 14:53


Jag och tjejerna har hängt i Viksjö två dagar. Igår hann vi med besök hemma hos Linda med Isak och Malte.  Isak är cirka 10 måander yngre än Vendela men dom leker bra ändå. Även om de inte träffas sådär väldigt ofta kommer dom ihåg varandra!   ...

Skapa flashcards