Alla inlägg den 12 april 2009

Av Monica - 12 april 2009 08:35

Så typiskt... Vi har så mycket att göra och ska träffa massa människor och nu är jag sjuk :(

Jag har jätteont i halsen och bröstet. Vet inte om det är Vendela som smittat mig för hon är ganska rejält hostig.. Men, men vi överlever nog detta också. Ska hem till mormor och morfar idag så är jag och Vendela där så kan jag vila medans dom passar prinsessan.

Kenneth tar Axa och åker ner till huset och bygger.


Helgen har annars varit superbra!! I fredags åkte jag, Kenneth, Vendela, Thomas, Malin, Johan, Hillevi och Martin ner för att bygga. Familjen Wärmé kom förbi och tittade på vårt hus en snabbis! Det var roligt då vi tjatat på dom i nästan 2 år på att dom ska komma förbi :) Men nu vet dom vart vi bor!!


På Kvällen åkte alla hem till oss och  grillade oxfilé. Det var underbart gott som det alltid blir när vi lagar middag tillsammans :D


Lördagen spenderade jag och Vendela hemma hos mormor och morfar medan Kenneth åkte till båten och polerade den. Det börjar bli ganska bråttom för att få den iordning för det är sjösättning första helgen i maj.. 


Jag och morfar tog Vendela och hundar och gick långpromenad i det vackra vädret! Nu är det vår!! :)


På kvällen kom Thomas och Malin och vi fick en jättegod påskmiddag! Jag mådde halvrisigt hela kvällen så vi åkte hem innan 22. Och nu idag mår jag jättedåligt så det blir vila hela dagen så hoppas vi att det går över SNABBT!!


Ovido - Quiz & Flashcards