Alla inlägg under november 2010

Av Monica - 2 november 2010 11:59

Jag är en Buzzador vilket innebär att jag är med i testkampanjer för olika produkter!

Just nu är jag med i en kampanj för Lovefilm vilket innebär att man hyr film på nätet och får den hemskickad direkt i brevlådan. Enkelt och smidigt! Jag ska testa deras "fast4" paket vilket innebär att jag får fyra filmer under en månad att titta på här hemma. Nu har jag fått de 2 första och när jag skickar tillbaka dem får jag mina 2 andra.  Vad kan vara bättre än att ha filmkvällar under höst och vinter?!

Vill ni också testa 4 filmer gratis?   gå in på:

 https://www.lovefilm.se/film10

 

Första filmen vi såg var den svenska "Farsan" och tyvärr var den ganska dålig.... Det var faktisk endast en scen i hela filmen som var kul men då var den också exremt rolig. Vi skattade så tårarna rann! Men det är absolut ingen film som jag skulle rekommendera någon annan att se...

Nästa film är "Ghostwriter" som vi ska försöka se ikväll!

 

Vill du bli en Buzzador? Det man gör är att anmäla sig till olika kampanjer, testa produkten eller tjänsten och sprida åsikten till vänner och bekanta. Otroligt roligt!

Följ denna länk och registrera dig:  https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=potteln

 

 

Ovido - Quiz & Flashcards