Alla inlägg den 9 april 2009

Av Monica - 9 april 2009 19:19

Vilken dag vi har haft idag :-)

Det började med att jag och Vendela sov till över halv nio! *succé* Och ni förstår ju att även Braxen sov så länge!! En superstart på dagen alltså :)


Sen packade jag in alla i bilen och åkte till öppna förskolan i Vallentuna. Det var jättemysigt och Vendela tyckte det var kul!! Dit går vi fler gånger.


Där var vi i över två timmar och lekte och fikade med nybakad rulltårta :)

Efter det åkte jag och hämtade Kenneth och stressade till systemet för att handla inför imorgon när vi ska ha lite folk ute på Herrö och sen hem på middag. 


När jag släppte av K på jobbet åkte vi och mötte Kristin (Kickan ;) ) vid ICA-stop och käkade lunch. Johan kom så småningom och när vi satt där började vi spåna så smått på ett träningsläger!!  Med största sannolikhet kommer det bli av i mitten av juni i de härliga Värmländska skogarna :)) 


Mätta och belåtna åkte vi ut till Bogesund för spår! Axa fick ett litet näringsspår som gick jättebra. 

Jag gick ett långt och svårt spår till Johan och Xs. Det var inte alls meningen att det skulle bli så men jag gick vilse.. :O Förvisso blev det ett bra spår för Xs och jag tror både hennes och Johans självförtroende steg flera grader :D

Jenny kom förbi också, jättekul att se henne igen för det var lääänge sedan nu!


Nu har vi precis ätit middag och Kenneth badar Vendela som  måste somna snart. Hon är helt slut efter dagen. När vi var vi bilarna var hon ute och gick massor så hennes små ben måste vara helt slut :)


En hel toppendag med barnet, hundar och underbara vänner!! Nu ska jag umgås med sambon lite också innan vi ska gå och lägga oss. Imorgon bär det av tidigt till Herrö för att snickra hus. Thomas, Malin, Johan, Hillevi och Martin kommer ut och hjälper oss! Kommer bli jättekul som vanligt när dom är där :))

Ovido - Quiz & Flashcards