Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Monica - 18 mars 2009 13:43

K brukar maila mig ibland när dom är ute på äventyr.. Då saknar man ju Vendela så det gör ont!! *kärlek*



Av Monica - 18 mars 2009 13:42

Har hittat en liten dator jag vill ha!! Den är från Dell och är superliten och jättefin..

Nu ska jag bara övertyga K om att jag behöver den..:)  en rosa!!


Av Monica - 18 mars 2009 07:03

Lilla Axa är en hungrig liten prick! Varje gång matskålen kommer fram så hoppar hon och snurrar som en pingpong-boll.... :)

Nu tycker jag att så uppför man sig inte utan det ska gå lugnt tillväga när man får maten och man äter i lugn och ro.

Så, igår så väntade jag ute henne och när jag bara står och tittar på henne så sätter hon sig alltid, då satte jag ner matskålen. Hon reste sig ju direkt och kastade sig på matskålen men då tog jag upp den direkt. Samma sak igen, väntar tills hon sätter sig och ställer ner matskålen. Då reser hon sig och vi börjar om... :) Så här höll jag på tills hon satt stilla och väntade när jag satte ner skålen. Efter en liten stund började hon bli frustrerad över att maten försvann hela tiden och då satte hon sig ner och såg ut att tänka hur hon skulle göra för att få mat .. :) Så söt :D

Det tog kanske max 5 minuter tills hon fattade att sitt still=mat. Imorse testade jag igen, tog tre gånger innan hon kom på att, just det jag skulle sitta stilla :)

Ovido - Quiz & Flashcards