Alla inlägg den 30 september 2009

Av Monica - 30 september 2009 06:42

Igår åkte jag till Haninge BK och tränade hundarna tillsammans med Johan, Anna och CamillaGlad

Nigmabus fick komma ut och köra lite lydnad och hon var så glad att hon pep Cool Får köra lite med henne varje gång så att hon också känner att hon får vara med!


Lilla Axa då... så duktig för att faktiskt ha fått träna så lite! Det som jag är så glad för när det gäller henne är att även efter ett uppehåll i träningen kan man ta vid där man slutade. Körde lite fotövningar, handduttar och så körde vi budföring med Johan som hjälp. Där försökte hon tjuvstarta första gången men sen gick det superbra!! Tränade också på tandvisning. Eller, vi kom så långt att Axa satt vid min sida och Johan stod framför och pratade med mig bara. Hon har svåååårt att sitta still och man ser hur det rycker i hela kroppen för att hon vill fram och hälsa Tungan ute Så detta moment kommer få ta lång tid.

Avslutade med platsliggning där jag satt brevid henne och fick henne att riktigt slappna av, gick jättebra!

Ovido - Quiz & Flashcards