Alla inlägg den 29 september 2009

Av Monica - 29 september 2009 10:11

I fredags hade vi fest på jobbet och den var rolig!!! Eftersom jag körde så kunde man glatt följa alla när de blev mer och mer förfriskade Skrattande


Lördag till måndag var jag på munsö. Det var jätteskönt trots att jag var förkyld, men mormor och morfar lekte mycket med Vendela så jag kunde vila en del Glad


  

Vendela hjälper morfar att skörda landet

 

  

Kanske sommarens sista vinbär?


Nu äntligen har vi fått värderingen på huset! Det var faktiskt högre än vi hoppades på så nu lyftes det några ton från våra axlar Cool

Detta innebär att jag kan börja fokusera på min hundträning lite mer och på söndag har vi en första träff med vår nya sökgrupp. Ska bli otroligt roligt!!!


På torsdag är det skördefest på dagis mellan 15-18 som både jag och K ska gå på. Ska bli spännande att se Vendela lite mer där. Har ju inte varit med sedan inskolningen och det är ju över en månad sen.

Ovido - Quiz & Flashcards