Alla inlägg den 23 september 2009

Av Monica - 23 september 2009 09:51

När jag kom hem igår hade vvs:aren kopplat klart blandaren i badrummet. Min fina blandare som jag hittade för 1,5 år sedan och bestämde mig direkt för att den ska jag ha! Fick den i julklapp förra julen och nu har jag äntligen väntat klart Glad Den är så fin!!

  



Duschen är klar sånär som på duschväggen som måste upp. Men vi måste silicona lite först innan den kan sättas på plats.

  


Elektrikern hade satt upp våra handdukstorkar och dem blev vi lika nöjda med som vi trodde att vi skulle bli Cool

  



Golvet är klart i hela huset och nu är det bara listerna kvar där!

Vi ska försöka sätta upp luckorna i köket denna vecka och göra det sista i badrummet.

Nu börjar det äntligen bli ett hus!!! Tungan ute

Ovido - Quiz & Flashcards