Alla inlägg den 8 september 2009

Av Monica - 8 september 2009 11:04

men inte så mycket mer känns det som.

Det är ganska tungt just nu, vi har jättemycket med huset och vi går lite på sparlåga för tillfället. Men SNART är det klart! Eller klart.. men så gott som att vi inte behöver stressbygga varje dag efter jobbet.Foten i munnen

Hundträningen har legat på sparlåga alldeles för länge. För Nigmas del är det väl ok men Axa behöver sin träning. Stort fokus har legat på vardagslydnaden och där tycker jag faktiskt hon har blivit hyffsad Oskyldig

Imorgon åker jag till Värmland på ett mycket efterlängtat Grindsjöläger och jag LÄNGTAR!! Tyvärr kan bara Axa följa med men hon kommer nog bli helnöjd av att få köra sök i fyra dar Cool

Och vår älskade, älskade lilla familjemedlem har börjat på förskola!! Jag skolade in henne i slutet av augusti och precis som vi trodde så fullkomligt älskar hon att vara där. Personalen säger alltid att hon är så glad, pigg och trygg Kyss Känns verkligen jättebra!


  

Nu ska jag försöka hålla bloggen uppdaterad, men det blir efter träningshelgen Tungan ute





Ovido - Quiz & Flashcards