Alla inlägg den 25 september 2009

Av Monica - 25 september 2009 10:51

Nu är det helg och jag och Vendela är utslängda hemifrån... K ska ha grabbhelg från idag till söndag då dom ska leka män och fälla träd och elda.. Så jag och Vendela ska vara med mormor och morfarGlad


Vendela är hos mormor idag för vi har fest på jobbet kväll! Så åker jag till Viksjö efter det där hon redan sover Kyss Imorgon ska vi åka till Munsö, tror jag stannar där till måndag. Ska bli skönt med ett par riktiga Vendela-dagar!!


V har varit lite ledsen på förskolan i veckan och vi tror att det är lite mamma- och pappalängtan Gråter så i helgen ska hon få tanka mammaenergi Skrattande

Igår på f.s hade hon målat med färg för första gången. Hennes fröken sa att hon var jätteduktig och jag såg den fina teckningen sen och den var full med färger, ska försöka ta kort på den och lägga upp! Hon hade stått och tittat på när två andra barn hade målat och så fort en av dem gick så hade hon direkt satt sig och börjat måla Cool Ska köpa hem lite färger till henne, hon har ju bara kritor men det är nog roligare med målarfärg!


  

Ovido - Quiz & Flashcards