Alla inlägg under juni 2009

Av Monica - 2 juni 2009 08:24

Igår kväll åkte vi ut till Johan W på Resarö för att bistå honom med lite hundträning. Han är nyopererad i en axel och behövde lite assistans med lydnaden.


Men först grillade vi och åt en jättegod middag! Sen körde Johan Uma och Xs i lite vittrings- och dirigeringsapportering, fjärren och ställande under gång. För en vecka sen fick jag Johan att låna min bok jag beställde från Canis och det är superkul att bolla ideér om olika sätt att träna :))


Vi avslutade kvällen med glass och jordgubbar, tror Vendela åt en hel skål själv :D


Igår anmälde jag Axa till SSU och utställningen på Gotland 2 och 3 juli, ska bli jätteroligt :))

Av Monica - 1 juni 2009 15:33

Har vi spenderat i huset och jobbat och jobbat.

Vi har kommit fram till spackling och jag provmålade även en vägg i arbetsrummet :) Känns inte helt ouppnåligt längre utan det börjar närma sig låååångsamt!


Skickar ett STORT grattis till Axas broder Aztor som var på utställning helt själv utan Grindsjöns hjälp :) Han har en hel familj som är födda till proffshandlers :) Verkligen jätteroligt tycker jag!!


Lägger in lite bilder på vår älskade dotter. Hon har varit hos mormor och morfar i helgen som är så snälla och alltid ställer upp på oss!!




Ovido - Quiz & Flashcards