Alla inlägg den 10 juni 2009

Av Monica - 10 juni 2009 09:02

det är lätt att bli deppad när det är så här dåligt väder. Nu är det sommar och vi vill ha sol och värme.. istället är det regn och endast några grader varmt..


Men, då får vi tänka på hur bra man har det egentligen! Jag har en underbar sambo och en helt fantastisk dotter, dessa två betyder så mycket för mig att det nästan gör ont!

Våra familjer och vänner som alltid ställer upp för oss och hjälper till med vårt stora husprojekt, utan dom hade det aldrig  gått att genomföra :D

Huset som kommer bli underbart att bo i när det väl är klar (och det är det faktiskt snart). Hur många får chansen att bo på en egen sjötomt?! I ett hus som blir precis så man vill ha det :)

Jag har två älskade hundar och jag har fått möjligheten träna tillsammans med härliga hundmänniskor! Mina träningskompisar skulle jag aldrig klara mig utan!


Så, idag blir en dag där vi får tänka på att vi har det otroligt bra ändå, även om det är lätt att klaga när man tittar ut genom fönstret och regnet vräker ner.. Tänd ljus, kryp upp i soffan och krama varandra och bara mys! Det är vi alla värda :D



Ovido - Quiz & Flashcards