Alla inlägg den 16 juni 2009

Av Monica - 16 juni 2009 12:52

Tjoho!!

Kenneth har jobbat hårt de två senaste dagarna och nu är arbetsrummet färdigmålat :))

Känns otroligt roligt!! Vi ska lägga en stor matta på golvet så ska vi sova där på midsommar :D


Av Monica - 16 juni 2009 07:54

Igår skulle jag ha tränat hund men istället tillbringade jag 3 timmar hos Skatteverket...

Det var en informationsföreläsning om eget företagande som jag velat gå på länge men som det inte funnits plats på.


Så, även om det hade varit roligare med hundträningen så är jag glad att jag tog mig tiden att gå dit då det var mycket intressant och lärorikt.


Ikväll är det 5-kamp på Gröna Lund med arbetskamraterna som står på agendan. Ska bli roligt, speciellt nu när solen skiner :) Men helst av allt skulle jag faktiskt vilja vara hemma och kramas med Vendela som jag fått umgås med alldeles för lite senaste dagarna... Men imorgon kväll, då är det hon och jag!!



Ovido - Quiz & Flashcards