Alla inlägg den 3 juni 2009

Av Monica - 3 juni 2009 08:44

Är bara förnamnet av vad jag har idag! Jag var på Bodypump på Sats igår, första gången efter typ 2 månaders uppehåll. Jag körde bodypump cirka 2-3 gånger i veckan januari - mars men det har varit så mycket på senaste tiden att jag har helt enkelt inte hunnit gå på pass.


Jag älskar verkligen bodypump! Är usel på att köra styrketräning på egen hand och ger upp ganska lätt men detta passar mig utmärkt :)

MEN! Vad jag hade tappat under uppehållet. Kunde knappt ta hälften av de vikter som jag tog i slutet av mars.. snacka om att träning är en färskvara..

Nu ska jag verkligen försöka gå på 1-2 pass i veckan!


Ikväll är det valpkurs med Axa och sen ska vi åka ner till Herrö och ha möte med hantverkarna...




Ovido - Quiz & Flashcards