Direktlänk till inlägg 29 juni 2009

Utställningsdebut, båtåkande och grillmiddag

Av Monica - 29 juni 2009 07:16

Axa gjorde utställningsdebut på SSU i fredags. I gassande sol så skötte hon sig exemplariskt och kom två i en stor valpklass med jättebra kritik. Även fast det var mycket folk och hon speedade upp sig en del lyssnade hon faktiskt på mig mer än jag hade väntat. Det känns faktiskt jättebra!! För första gången i mitt 8-åriga hundliv har även jag entrat utställningenringen... Uppfödarna Camilla och Leif brukar alltid få hjälpa mig att ställa men nu var det så många hundar så jag var tvungen att gå in själv.. :) Det var inte så farligt även om jag mycket hellre går in på en appellplan och kör en lydnadstävling :) Men det kommer det med!!


I lördagskväll hade vi en jättehärlig kväll hemma hos familjen Werkander!! Massa hundfolk som samlades och vi blev bjudna på otroligt god mat! Stort tack till er :))

Axa lekte med sina syskon Azta och Arn med sin aldrig sinande energi... :)


Vi hann även med en båttur i helgen. Egentligen borde vi vara inne och bygga på huset men det är svårt när solen skiner från klarblå himmel och båten ligger och guppar vid bryggan.. :) Så vi bestämde oss för att ta oss den tiden, det är ju faktiskt därför vi valt att bo såhär!!




 
 
Anna & Aztor

Anna & Aztor

29 juni 2009 10:06

Hej hopp!!! Nu var det längesedan jag var in här och kikade. I vanlig ordning kanonfina bilder. Stort grattis till andraplaceringen i den stor tikgrupp som var. Jätteroligt!!! Sköt om Er så ses vi i Visby.....

http://www.annasoderberg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 5 april 2011 12:08

och skaffar en gemensam blogg. Jag behåller den här också eftersom jag inte vet om familjebloggning är något som passar oss :) Men vi måste ju prova!!   VÄLKOMNA!! http://juneheim.blogspot.com/     ...

Av Monica - 4 april 2011 12:30

Tog med båda barnen till Minisats idag och det gick riktigt bra! Vendela tyckte det var himla roligt att klättra och åka rutchkana. Evelina var ledsen när jag kom tillbaka men dom sa att det hade hon blivit precis innan. På onsdag ska jag dit igen ...

Av Monica - 29 mars 2011 10:48

Det har blivit en liten bloggpaus... Vi håller på med ett nytt kapitel så fram tills allt är klart kan det bli lite sporadisk bloggning.. Men, här kommer en bildkavalkad:   Vendela blev målad som nyckelpiga på dagis. Hon var så stolt :)    ...

Av Monica - 23 mars 2011 17:26


Vi var borta i knappt ett dygn men på den tiden har det smält bort massor med snö!! Nu är halva altanen framme och jag längtar så tills barnen kan springa ut och in på den precis som dom känner för.   Det är inte långt kvar till vår, sommar och...

Av Monica - 23 mars 2011 14:53


Jag och tjejerna har hängt i Viksjö två dagar. Igår hann vi med besök hemma hos Linda med Isak och Malte.  Isak är cirka 10 måander yngre än Vendela men dom leker bra ändå. Även om de inte träffas sådär väldigt ofta kommer dom ihåg varandra!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards