Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Monica - 7 mars 2011 16:39

Måndag igen... Veckorna flyger fram.. men det måste ju innebära att våren kommer fort   


Kristin kom förbi en sväng idag med Axas syster Azta och Tindra. Systrarna lekte bra tillsammans, det var lite gruff emellanåt men dom skärpte sig när vi sa till. Glömde ju ta med mig telefonen så det blev inga bilder men vi var ute på isen och gick.


Imorgon ska Vendela vara hemma från dagis. Mormor och morfar kommer hit och ska sova över för dom ska passa Evelina på onsdag. Jag ska nämligen vara med Vendela på dagis hela dagen. Detta för att jag vill se henne i den dagliga verksamheten, ska bli jätteroligt!



Ikväll blir det ingen PT-träning då jag fortfarande är snuvig men imorgon kör jag ett corepuls-pass!!



Ovido - Quiz & Flashcards