Alla inlägg den 3 mars 2011

Av Monica - 3 mars 2011 08:30

Nu har den här veckan snart gått... Snoret fortsätter att rinna och hostan håller i sig. Jag vill TRÄNA! Men bandyn igår var bara att hoppa över och jag har avbokat PT:n ikväll.  På lördag ska jag träna inne i stan med Hillevi    Vi har bokat bodypump på Fridhemsplan och jag ska gå på det om jag så ska släpa mig dit!!


Evelina har ingen somhelst förståelse för att mamma är sjuk och behöver vila.. Hon kör på för fullt här hemma även om hon också är lite snuvig.  Fast igår sov hon 3 timmar på förmiddagen så då fick jag faktiskt tid att vila.


  

Hittat ett blöjpaket och hällt ut alla blöjor på golvet..!

 

Räkna Axas tänder :)

 

 

  

Så här sitter Evelina när jag försöker vila i soffan... Ingen förståelse!


Imorgon är Vendela hemma från dagis så då blir det mysdag med alla tjejerna   

Ovido - Quiz & Flashcards