Alla inlägg den 1 mars 2011

Av Monica - 1 mars 2011 12:07

Jag har varit med i ännu en Buzzadorkampanj och denna gång var det Santa Maria Fish Taco. Som tacokrydda för fisk :)


  


Jag provade kryddan med sejfilé och lax i flera olika omgångar men det blev ingen självklar favorit... Det är någon krydda i som jag inte riktigt gillar, och så kan jag tycka det är lite för starkt. Vendela tyckte det var alldeles för starkt och ville inte riktigt äta.


Nej, jag kommer nog hålla mig till tacokryddan för köttfärs..!



Av Monica - 1 mars 2011 08:21

Jag är sjuk, IGEN!!

Det sägs att om man tränar så håller man sig friskare... Det stämmer då inte på mig.. Jag tränar ju minst tre gånger i veckan men är sjuk hela tiden   

Snuva, hosta och ont i kroppen kommer denna dag handla om. Kenneth fick skjutsa Vendela till dagis och jag hoppas Evelina kommer sova mycket idag. Hon är också väldigt snuvig så vi får väl snörvla tillsammans   


Hann med PT:n igår ivarjefall. Brutalt jobbigt!! Kände redan innan träningen att jag höll på att bli sjuk men jag tänkte att jag skulle köra på och ignorera det... Taktiken höll inte! Får jag betala för idag..


  


Over and out

Monica



Ovido - Quiz & Flashcards