Alla inlägg den 22 mars 2010

Av Monica - 22 mars 2010 08:52

Jag har ju alltid haft en teori om att man får ett lugnt barn och ett vilt barn   

Det har ju aldrig varit något snack om att Vendela är det galna barnet   

Men nu när jag var gravid så slog det mig plötsligt: tänk om Vendela är det lugna barnet och det som låg i magen skulle bli vild och galen    så jag har gått och varit lite orolig över det där..

Men, jag har inte behövt oroa mig!! Lilla tjejen är hur lugn och cool som helst    Äter, sover och däremellan snackar hon lite. På nätterna sover hon 2-3 timmar och sen vaknar och vill amma lite för att sen somna om igen. *LYCKA*

Så livet som 2-barnsmamma känns helt underbart såhär efter en vecka!!


  


  




Det enda mörka molnet på himlen just nu är att jag har en del magont. Är rädd att det kan vara en infektion efter förlossningen men det tar emot att åka till akuten och sitta där flera timmar och vänta... Men blir det inte bättre finns det ju inget val. Men på grund av att jag mått så dåligt har det inte blivit av att jag skickat bilder på underverket till alla som vill ha, men det kommer snart!!  



Ovido - Quiz & Flashcards