Alla inlägg den 11 mars 2010

Av Monica - 11 mars 2010 13:15

verkar det som!!

Var är hon någonstanns? BF är på måndag och jag hade helt iskallt räknat med att hon skulle vara född vid detta laget, jag vet att man inte kan kan vara säker på det men Vendela kom ju 11 dagar för tidigt...


Jag känner mig bara stor och otymplig och så har jag ont överallt.   Det är inget roligt längre, nu vill jag träffa vår bebis!!!


Lilla älskade människan har fått tagit bort gipset och går nästan som vanligt på benet. Hon var så otroligt modig på sjukhuset när dom tog fram en såg som lät väldigt högt och såg läskig ut!


  


Nu går hon på förskolan 4 dagar i veckan mellan 8-15 vilket jag tror är räddningen både för henne och för mig    Hon tycker jag är skittråkig som är så stor och orörlig och hon pratar alltid om barnen och alla fröknar på förskolan. Det är så otroligt skönt att hon trivs där!


  

Provar vårens solglasögon   

 

 

Lilla Axa får inte ens en tillstymmelse till den aktivering som hon borde få och det dåliga samvetet ligger och gror hela tiden. Men, vi var iväg och röntgade och resultatet blev HD grad A och ED ua (0)     Ett stort tack till Kristin för sällskap och för att du höll Axa i tassen inne på röntgenbordet, jag var ju portad p.g.a magen   

Det ser otroligt bra ut med röntgenresultaten för kullen och vi säger GRATTIS till alla ägarna, nu väntar snart MH och nya äventyr   



Ovido - Quiz & Flashcards