Direktlänk till inlägg 18 maj 2009

Grattis till A-syskonen!!

Av Monica - 18 maj 2009 07:46

I helgen var vissa A-syskon på utställningsdebut :)  Det gick strålande!! Läs mer på Grindsjöns hemsida. Stort grattis till alla!!!! Jag valde att hoppa över denna utställning då tiden helt enkelt inte finns.....


Vi har haft fullt upp de senaste dagarna och det får bli ett inlägg med bilder just nu :)

I fredags hann iaf jag och Vendela med att äta middag hos Linda och lilla Isak!

Hela helgen har vi spenderat ute i huset. Vi hade ingen barnvakt så Vendela fick vara med och det gick alldeles utmärkt!! Jag köpte en liten hink till henne och den gick hon runt med och plockade i skruv, spik och sten :) Lite gräs och blommor fick plats också, så himla sött :))


Nu längtar vi så mycket tills vi kan flytta in att det gör ont! :D


Vendela och Axa måste nog vara de bästa kompisarna :) Jag brukar övervaka deras lek ganska noggrant och inte låta någon av dem gå för långt men häromdagen var de för roliga. Vendela kröp över Axa när hon låg på golvet och fullständigt skrek av skratt :) Och Axa är så otroligt snäll!! Även fast hon bara är 4 månader så är det som att hon förstår att hon måste ligga stilla, annars gör den lilla människan illa sig.. Min gulliga hund!!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Monica - 5 april 2011 12:08

och skaffar en gemensam blogg. Jag behåller den här också eftersom jag inte vet om familjebloggning är något som passar oss :) Men vi måste ju prova!!   VÄLKOMNA!! http://juneheim.blogspot.com/     ...

Av Monica - 4 april 2011 12:30

Tog med båda barnen till Minisats idag och det gick riktigt bra! Vendela tyckte det var himla roligt att klättra och åka rutchkana. Evelina var ledsen när jag kom tillbaka men dom sa att det hade hon blivit precis innan. På onsdag ska jag dit igen ...

Av Monica - 29 mars 2011 10:48

Det har blivit en liten bloggpaus... Vi håller på med ett nytt kapitel så fram tills allt är klart kan det bli lite sporadisk bloggning.. Men, här kommer en bildkavalkad:   Vendela blev målad som nyckelpiga på dagis. Hon var så stolt :)    ...

Av Monica - 23 mars 2011 17:26


Vi var borta i knappt ett dygn men på den tiden har det smält bort massor med snö!! Nu är halva altanen framme och jag längtar så tills barnen kan springa ut och in på den precis som dom känner för.   Det är inte långt kvar till vår, sommar och...

Av Monica - 23 mars 2011 14:53


Jag och tjejerna har hängt i Viksjö två dagar. Igår hann vi med besök hemma hos Linda med Isak och Malte.  Isak är cirka 10 måander yngre än Vendela men dom leker bra ändå. Även om de inte träffas sådär väldigt ofta kommer dom ihåg varandra!   ...

Ovido - Quiz & Flashcards