Alla inlägg den 5 maj 2009

Av Monica - 5 maj 2009 14:51

Ett stort grattis till min favorittjej Grindsjöns Xs som i helgen blev SUCH!!

Jag tycker väldigt mycket om den hunden och hon är en stor del till att jag valde valp ur A-kullen :)


Så ett stort grattis från oss till familjen Wärmé! :D 

Av Monica - 5 maj 2009 08:58

Kenneth och Vendela var på Kakeldax igår för att leta kakel till vår tvättstuga. Där hittade han det klinker vi bestämt att ha på golvet i hallen och tvättstugan och det var REA! Älskar det ordet.. :)

Så vi brände ner till Herrö efter jag slutat jobbet för att mäta hur mycket vi behöver. Nu ska det handlas klinker :D


På kvällen blev jag och Vendela ensamma då Kenneth skulle gå nattvakt på båtklubben och han tog med sig Axa. Vendela fick ett långt bad med massa skum och nya roliga badleksaker :) Sen gick vi och lade oss tillsammans tidigt, dock tog det ju cirka 40 minuter för den lilla människan att somna.. :) Jag sov sen dåligt hela natten. Kan inte sova själv och saknar K hela tiden...


Igår fick jag även en bok jag beställt! Nosarbete av Maria Hagström, började läsa lite och den verkar mycket bra! Finns att beställa på hennes hemsida.


Ovido - Quiz & Flashcards