Alla inlägg den 29 maj 2009

Av Monica - 29 maj 2009 10:42

Jag är fortfarande sjuk och kan inte träna :( Detta bådar inte gott inför fystestet.. risken finns att jag måste lämna återbud om jag inte kommer igång snarast.


Våra hantverkare är det också strul med... Det blir inte riktigt som vi tänkt oss och det känns faktiskt inte alls bra och det tar otroligt mycket energi både från mig och K. Vi ska ha ett avstämningsmöte idag men jag har inte stora förhoppningar om att det är vi som kommer gå nöjda ur denna härva..


Så, nu är det tungt men om ett par dagar känns det säkert lättare igen :) Hoppet är det sista som överger människan! Vi får försöka tänka på hur fint vi kommer få när det är klart.. även om det är svårt att motivera sig ibland.


Denna utsikt kommer vi vakna till varje morgon. Denna är från Vendelas sovrum :)





 

Ovido - Quiz & Flashcards