Alla inlägg den 26 april 2010

AXA

Av Monica - 26 april 2010 11:23

Åh, vad roligt det var i lördags!!!

 A-barnen rockade ute på MH-banan     

Det gick strålande för alla och det var väldigt lika reaktioner på syskonen!


Axa var jätteduktig och reagerade ungefär som jag förväntat mig.Enda gången jag blev lite överaskad var på spökena. Jag fick gå framtill det ena spöket och då väljer hon att gå till det andra. Det var som att hon sa:perfekt, du tar det spöket och jag tar detta spöke och kollar vad det är för nåt   


Sen var hon trött! Och hon var även trött dagen efter, inte likt Axa!

  

På väg hem från MH:t

 

Inte nog med att MH:t gick så bra för alla så har halvsyrran Xelma blivit uppflyttad till Högre spår i och därmed blivit SUCH, GRATTIS Malin!!!

Och mamma Poseia tog Cert i spår i söndags, GRATTIS Patrik!!!!

Kan nog tänka mig att Camilla (penntrollet) är en stolt uppfödare efter denna kanonhelg   

Ovido - Quiz & Flashcards