Alla inlägg under oktober 2009

Av Monica - 8 oktober 2009 09:47

Igår jobbade K sent så jag och Vendela var ensamma hemma med vovvarna Glad Vi gick och lade oss ganska tidigt då jag är så otroligt trött så jag nästan håller på att ramla ihop på jobbet...

  

soooooover Kyss

 

Ikväll ska jag möta upp Kristin och Anna på Haninge BK för att köra lite lydnad, ska bli jätteroligt!!! Jag älskar verkligen att träna hund Skrattande

Av Monica - 7 oktober 2009 08:05

Helgen gick fort som vanligt! I söndags var jag iväg för första träningen med sökgruppen och det var jättekul! Axa var superduktig och det känns som jag har en klar bild av hur jag kommer lägga upp träningen framöver. Hon fick 4 pop-up figuranter och hon har ett jättebra sug ut och kampar ordentligt ute hos figgen Cool Det gick väldigt bra för alla hundar vilket är extra roligt när man tränar i grupp tycker jag!

Hann med lite, lite lydnad också och hon är verkligen helt enormt duktig på att komma ihåg vad man gjorde sist. Går alltid att börja därifrån man slutade senast Glad Körde även budföring med Johan och det gick alldeles galant!! Till och med det sneda sittandet har förbättrats avsevärt och hon hade riktigt snygga ingångar Kyss

Imorgon ska jag träffa Kristin och förhoppningsvis Anna på Haninge BK och träna lydnad.


Vi har äntligen tagit oss i kragen och beställt en soffa från Mio!! Tror den blir jättefin Cool Kommer om 5 veckor så jag lägger upp bilder då!


Den lilla personen öser på som vanligt Skrattande Idag skulle det egentligen varit fotografering på dagis men då fotografen var sjuk så är det framskjutet.


  

Våffelmiddag hos mormor & morfar Glad

Ovido - Quiz & Flashcards